Polityka prywatności (RODO)
Niniejsza Polityka ochrony danych osobowych określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych przez Wechta Fundusz Inwestycyjny Zamknięty z siedzibą w Krakowie, ul Wadowicka 3C , 30-347 Kraków, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”).
Administrator danych
Administratorem Państwa danych osobowych jest Wechta Fundusz Inwestycyjny Zamknięty z siedzibą w Krakowie, ul. Wadowicka 3C, 30-347 Kraków, wpisany do rejestru funduszy inwestycyjnych prowadzonego przez Sąd Okręgowy w Warszawie, VII Wydział Cywilny Rodzinny i Rejestrowy pod numerem RFI 411 ( NIP 1070012049, REGON 141589199).
Podmiot przetwarzający
Podmiotem przetwarzającym Państwa dane osobowe, który działa w imieniu i na polecenie Administratora, na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych jest Wechta Inwestycje sp. z o.o., ul. Poznańska 41, 62-400 Słupca. Dane kontaktowe: e-mail: mail:mieszkania@wechta.pl, tel.: 61 866-30-14.
Cele i podstawy przetwarzania danych osobowych
Dane osobowe są przetwarzane w następujących celach: (i) zawieranie i realizacja umów sprzedaży lokali oraz usług związanych z działalnością deweloperską (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), (ii) spełnianie obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, np. podatkowych, rachunkowych, archiwizacyjnych, w tym w szczególności z ustawy z dnia 27 maja 2004 r. o funduszach inwestycyjnych i zarządzaniu alternatywnymi funduszami inwestycyjnymi, ustawy z dnia 20 maja 2021 r. o ochronie praw nabywcy lokalu mieszkalnego lub domu jednorodzinnego oraz Deweloperskim Funduszu Gwarancyjnym, ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości oraz ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), (iii) na podstawie udzielonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), (iv) realizacja prawnie uzasadnionego interesu Administratora, za które Administrator uznaje w szczególności: marketing bezpośredni, realizację umów, w tym utrzymywanie kontaktów w związku z realizacją umowy, dochodzenie i obronę przed roszczeniami, zapobieganie oszustwom, prowadzenie statystyk i analiz (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Kategorie przetwarzanych danych
Administrator przetwarza w szczególności następujące dane osobowe: (i) dane identyfikacyjne: imię, nazwisko, PESEL, NIP, seria i numer dowodu tożsamości, (ii) dane kontaktowe: adres zamieszkania, numer telefonu, adres e-mail, (iii) dane transakcyjne i finansowe: informacje o płatnościach, umowach, fakturach.
Odbiorcy danych osobowych
Państwa dane osobowe mogą być przekazywane w szczególności: depozytariuszowi, podmiotom świadczącym usługi prawne, księgowe, doradcze, IT, pocztowe i kurierskie, bankom, instytucjom finansowym i ubezpieczeniowym, organom publicznym uprawnionym na mocy prawa (np. sądy, urzędy skarbowe, notariusze), zarządcom wspólnot mieszkaniowych, jak również innym podmiotom którym Administrator powierzył wykonywanie czynności związanych z prowadzoną działalnością oraz podmiotom i organom, którym Administrator jest zobowiązany udostępnić dane na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
Okres przechowywania danych
Dane są przechowywane przez okres: (i) niezbędny do realizacji umowy (w tym rezerwacyjnej, deweloperskiej, przedwstępnej, umowy przenoszącej własność) oraz rozliczeń finansowych – w zakresie danych osobowych przetwarzanych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO, (ii) wynikający z obowiązków prawnych ciążących na Administratorze (np. przechowywanie dokumentów księgowych) – w zakresie danych osobowych przetwarzanych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, (iii) do momentu wycofania zgody osoby, której dane dotyczą – w zakresie danych osobowych przetwarzanych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO, (iv) przez okres niezbędny do dochodzenia i obrony przez Administratora przed roszczeniami oraz w postępowaniach, wynikający z biegu ogólnych terminów przedawnienia – w zakresie danych osobowych przetwarzanych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
Prawa osób, których dane dotyczą
Każda osoba, której dane dotyczą, ma prawo do: dostępu do danych i otrzymania ich kopii (art. 15 RODO), sprostowania (poprawiania) danych (art. 16 RODO), usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym) (art. 17 RODO), ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO), przenoszenia danych (art. 20 RODO), sprzeciwu wobec przetwarzania danych (art. 21 RODO). Mają Państwo również prawo do cofnięcia wyrażonej zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie. W celu realizacji ww. uprawnień prosimy o kontakt.
Niezależnie od powyższego przysługuje Państwu również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Zasady przetwarzania danych w firmie
Administrator przestrzega przepisów prawnych dotyczących ochrony danych osobowych zgodnie z RODO. Państwa dane osobowe wykorzystywane są wyłącznie dla realizacji celów wskazanych w niniejszej Polityce Prywatności.
Administrator wdrożył odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające bezpieczeństwo danych osobowych, w tym m.in.: ochronę przed niedozwolonym lub niezgodnym z prawem przetwarzaniem oraz przypadkową utratą, zniszczeniem lub uszkodzeniem, za pomocą odpowiednich środków technicznych lub organizacyjnych. Dane osobowe zbierane są w konkretnych, wyraźnych i prawnie uzasadnionych celach i nieprzetwarzane dalej w sposób niezgodny z tymi celami, adekwatne, stosowne oraz ograniczone do tego, co niezbędne do celów, w których są przetwarzane, prawidłowe i w razie potrzeby uaktualniane, przechowywane w formie umożliwiającej identyfikację osoby, której dane dotyczą, przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne do celów, w których dane te są przetwarzane oraz przetwarzane w sposób zapewniający możliwość wykazania przestrzegania ww. zasad.
W zakresie danych osobowych przetwarzanych przez Podmiot przetwarzający, Podmiot przetwarzający wywiązuje się z ww. zasad, w tym podejmuje wszelkie środki wymagane na mocy art. 32 RODO, w tym w szczególności jest zobowiązany zastosować środki techniczne i organizacyjne, mające na celu należyte, odpowiednie do zagrożeń oraz kategorii danych osobowych ich zabezpieczenie, aby zapewnić stopień bezpieczeństwa odpowiadający ryzyku naruszenia praw lub wolności osób fizycznych, w szczególności jest zobowiązany zabezpieczyć powierzone dane osobowe przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem przepisów prawa, oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.
Procedury wewnętrzne
Administrator wdrożył polityki i procedury zapewniające wywiązywanie się z ww. zasad, w tym obejmujące m.in. zasady dot. nadawania i odbierania uprawnień dostępu do systemów i dokumentów, obowiązek zachowania poufności przez pracowników i współpracowników.
Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Administrator nie stosuje profilowania ani zautomatyzowanego podejmowania decyzji wobec osób, których dane dotyczą.
Pliki cookies
W celu zapewnienia odpowiedniej funkcjonalności (w tym analizy statystyk odwiedzin, dostosowania treści do preferencji użytkownika) nasza strona internetowa („Serwis”) korzysta z plików cookies.
Pliki cookies to dane informatyczne, przechowywane w pamięci urządzeń końcowych użytkowników Serwisu, przeznaczone do korzystania z niego. Pliki cookies pozwalają rozpoznać urządzenie danego użytkownika i wyświetlić Serwis w sposób dostosowany do jego preferencji. Cookies zawierają zwykle nazwę Serwisu, czas ich przechowania na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
Podmiotem zamieszczającym na Urządzeniu Końcowym Użytkownika pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
Pliki cookies wykorzystujemy w celu odpowiedniego dostosowania zawartości Serwisu, aby umożliwić świadczenie usług na najwyższym możliwym poziomie, w tym w sposób dostosowany do danego użytkownika. Pliki cookies mogą być wykorzystywane również przy wyborze wersji językowych strony.
Wykorzystujemy tylko takie pliki cookies, które umożliwiają prawidłowe dostosowanie i działanie strony w sposób opisany powyżej. Wykorzystywane przez nas pliki cookies mogą być sesyjne (wykorzystywane przy danej sesji i wykasowywane po jej zamknięciu) i stałe (pozostające w pamięci urządzenia końcowego również po zakończeniu sesji).
Dane osobowe gromadzone przy użyciu plików cookies mogą być zbierane wyłącznie w celu wykonywania określonych funkcji na rzecz użytkownika. Takie dane są zaszyfrowane w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom nieuprawnionym.
Pliki cookies można usunąć poprzez zmianę ustawień wykorzystywanej do przeglądania Serwisu przeglądarki internetowej.
